Пошуковий запит: (<.>A=Сичова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Сичова Н. Формування стратегії соціального розвитку підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / Н. Сичова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2009. - № 3. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2009_3_6
|
2. |
Молчанюк О. В. Розкриття проблеми успішності навчання в науково-педагогічній теорії [Електронний ресурс] / О. В. Молчанюк, Н. М. Сичова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 277-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_38
|
3. |
Сичова Н. Стратегія соціального розвитку підприємства торгівлі та підходи до її оцінювання [Електронний ресурс] / Н. Сичова, А. Сичова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 5. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_5_5 Обгрунтовано поняття "стратегія соціального розвитку підприємства торгівлі". Запропоновано комплексну систему показників оцінки прийнятності стратегії соціального розвитку підприємства торгівлі.
|
4. |
Сичова Н. Управління соціальним розвитком підприємства [Електронний ресурс] / Н. Сичова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 4. - С. 43–50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_4_5 Обгрунтовано поняття "механізм управління соціальним розвитком підприємства". Систематизовано ключові фактори впливу на процес імплементації такого механізму.
|
5. |
Миколайчук І. П. Інтелектуальний капітал як основа розвитку компетенцій підприємства торгівлі [Електронний ресурс] / І. П. Миколайчук, Н. В. Сичова // Проблеми економіки. - 2018. - № 2. - С. 221-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2018_2_31 Мета роботи - обгрунтування економічної сутності, структури й особливостей формування інтелектуального капіталу (ІК) як організаційно-економічних засад розвитку компетенцій підприємства торгівлі. Проаналізовано сутність ІК як економічної категорії та його роль в економіці знань. Запропоновано розуміти сутність ІК як засіб створення нової вартості на підприємстві завдяки використанню інтелектуальних ресурсів, що, своєю чергою, містять інтелектуальний капітал, інтелектуальну працю та інтелектуальні продукти як засоби виробництва. Обгрунтовано місце та значення ІК у розвитку компетенцій вітчизняних підприємств торгівлі. Наведено авторську інтерпретацію сутності ІК підприємства торгівлі, під яким запропоновано розуміти сукупність накопичених індивідуальних і колективних, реальних і прихованих знань, рівня компетентності, залученості та мотивації персоналу, розвитку інформаційно-комунікативних мереж і результатів впровадження інтелектуальної діяльності, що використовуються підприємством для забезпечення конкурентних переваг і прибутковості на ринку. Досліджено та побудовано схематично структуру ІК підприємства торгівлі, охарактеризовано головні ознаки людського капіталу (на рівні окремих індивідів), структурного (на рівні організації) та споживчого (на рівні функціональних груп). Ідентифіковано головні особливості ІК підприємства торгівлі за ознаками особливості зносу окремих складових, ліквідності, суперечностей сучасної практики оцінки й обліку та особливостей синергетичної взаємодії елементів. Викладено соціально-економічні тенденції інноваційного розвитку підприємств торгівлі в Україні, серед яких визначальною є популяризація електронної торгівлі, в тому числі використання українськими споживачами мобільних додатків ритейлерів. Запропоновано напрями розвитку ІК підприємств торгівлі, у складі яких найбільш перспективним зазначено підвищення рівня компетентності працівників в процесі їх групового та індивідуального навчання. Обгрунтовано потребу у подальших дослідженнях механізму управління ІК підприємств торгівлі як підгрунтя розвитку їх компетенцій.
|
6. |
Безус А. М. Кластери як інноваційна стратегія вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] / А. М. Безус, Н. В. Сичова, К. В. Шафранова. // Ефективна економіка. - 2019. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_6_28
|
7. |
Безус А. М. Підходи до формування аутентичної системи стратегічного управління підприємством [Електронний ресурс] / А. М. Безус, П. І. Безус, Н. В. Сичова. // Ефективна економіка. - 2021. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2021_4_18
|
8. |
Безус А. М. Формування системи стратегічного розвитку підприємства в умовах мінливого середовища [Електронний ресурс] / А. М. Безус, І. М. Підкамінний, Н. В. Сичова, П. І. Безус, М. Б. Шевчун. // Ефективна економіка. - 2022. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2022_7_12
|
9. |
Джулай М. Стратегія розвитку бренду роботодавця під час війни та в повоєнний час [Електронний ресурс] / М. Джулай, А. Сичова, А. Безус, Н. Сичова // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 6. - С. 433-446. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_6_36
|